perjantai 1. tammikuuta 2016

Uudelleen aloitus

Otsikosta näkeekin, että aloitan blogin kirjoittamisen uudestaan.
Tätäkin tekstiä on vaikea kirjoittaa, sillä en keksi sanoja. Pitkän pitkä tauko on ollut, koska en ole keksinyt mitään kirjoitettavaa ja silloin kun olen keksinyt en ole saanut tekstiä aikaiseksi ja hermot ovat koetuksella hitaan koneeni takia.
 
 
Nyt kun vuosi 2016 on alkanut aion antaa uudenvuoden lupauksen blogini suhteen hieman myöhässä. Tässä se nyt tulee: Vuonna 2016 aion pitää Riemukasta elämää- blogin aktiivisena, eli kirjoitan n. 2 kertaa viikossa.
Yritän säilyttää tuon lupauksen, mutta joitain poikkeuksia saattaa tulla etten ehdi kirjoittaa niin niitä ei lasketa mukaan. On tietenkin ajastin, jolla voi laittaa tekstin määritetylle ajalle, mutta en osaa oikein käyttää sitä, en edes jaksa alkaa opettelemaan sen käyttöä.
En tiedä pitäisikö tässä alkaa kertoilemaan itsestään mitään faktoja tai muuta, mutta tässä nyt muutama fakta minusta:
- Olen -01 syntynyt.
- Olen ratsastanut 7 vuotta.
- Riemukasta elämää- blogi on kolmas blogini jonka olen tehnyt, mutta ensimmäisen poistin ja toinen oli kaverini kanssa yhteinen, mutta ei kirjoiteta sitä enää, joten tämä on ainoa tämän hetkinen blogi jota kirjoitan.
- Minulla ei ole koskaan ollut omaa hevosta, mutta vuokrahevonen on, mutta tällä hetkellä minulla ei ole.
- Kamerani on Nikon D3100.
- Olen 178cm pitkä saatan kasvaa vielä.
- Omistan 2 kääpiöluppakorvakania, joista tulen kirjoittamaan.
- Olen oikeakätinen.
- Meillä on myös 2 kissaa ja koira.
 
Haluan toivottaa kaikille hyvää vuoden 2016 alkua kaikille!
 
 
 
 

2 kommenttia: